Ozvučení Ragulin Piko Expert originál repráčkem a pak kostkou ZIMO 11x15

15.11.2016 18:45

Zakoupil jsem na modelbazaru ESU loksound V4.Dále pak na náměstí v Nymbuce, v drogerii u pana Hladíka  jsem zakoupil repro Visteon prům.23mm přesně do spod lokomotivy.V nádrži jenž je součástí kovového rámu je přesně provedené osazení pro reproduktor 23 mm a ještě nějaký ten cm krychlový jako ozvučnice.Zvuk z továrního nastavení je dost hlasitý a repráček hraje teda hodně nahlas. Protože jsem ale zakoupil i kostku ZIMO 11x15, nalepil jsem tuto do vaničky ve vrchu šasi. Zvuk je i přesto lepší, že kostka i když je menší, má výrazně nenší prostor pod repráčkem ! 

Projekt od ESU je hodně nekvalitní, zvuky jsou zašumělé. Nejkvalitnější je zvuk otevření a zavření dveří-skoro jako z CD-čka.

Druhý nejkvalitnější je jednohlasá houkačka pod F3. Pájení a lepení jsem nefotil. Nemám na to nervy a odletování Visteon repráčku a přiletování kostky už způsobilo odlepení jednoho pájecího bodu od desky.Tak snad příště to bude lepší